Lediga Tjänster

Våra lediga tjänster

Våra lediga tjänster

Vi söker nu chaufförer till fastighetsspolning/kombibil/rörinspektion

Vi söker förstärkning i Malmö- trakten. Vill du jobba på ett av Sveriges främsta företag inom Spol och slamsugning? Just nu söker vi nya medarbetare som vill vara med i expansion och fortsatt utveckling i en organisation med fokus på framtiden. Det är viktigt för oss att du delar våra kärnvärden handlingskraftig, positiv, pålitlig och kompetent vilket är grundläggande för verksamheten.

Vi söker personal både inom rörinspektion och chaufförer till fastighetsspolbil & kombibil. Tjänsterna innebär att du har ett nära samarbete med transportledningen och uppdragen varierar ute hos kund. Vi söker dig som trivs med att arbeta självständigt med problembaserade lösningar. Du är serviceinriktad, flexibel, ansvarsfull med gott ordningssinne samt innehar C-körkort.

Tjänsten är på heltid tillsvidare, med 6 månaders provanställning.

Vill du veta mer är du välkommen att kontakta Marielle tfn: 0725- 46 35 41 eller skicka din ansökan till marielle@soderlindhs.se, rekryteringen sker löpande.

Vi behöver förstärka med en driftig Transportledare/ordermottagare till vårt kontor i Fleninge.

Är du en person som trivs i ett högt tempo, många kontaktytor och problemlösning med service i fokus? Vill du jobba på ett av Sveriges främsta företag inom Spol och slamsugning?

Som Transportledare hos Söderlindhs ansvarar du för kundkontakt och att leda & fördela arbete. Arbetet är självständigt med eget ansvar genom hela processen, i en organisation med fokus på framtiden. I det dagliga arbetet kommer du att resursplanera egna enheter med utgångspunkt för problemlösning med service i fokus. Du måste vara ansvarsfull, handlingskraftig, driven och ha förmåga att fatta snabba rationella beslut.

Vi söker en skicklig organisatör med servicekänsla och administrativa kunskaper. Du har lätt för att kommunicera och förmåga att skapa och bibehålla goda relationer med både kunder och interna kollegor. Det är viktigt för oss att du delar våra kärnvärden engagemang & förtroende vilket är grundläggande för verksamheten. Hos oss finns stora möjligheter till personlig utveckling. Vi lägger stor vikt vid dina personliga/sociala egenskaper och potential att passa in i och komplettera gruppen.

Ytterligare arbetsuppgifter

  • Ingående telefon
  • Ordermottagning och registrering
  • Planering och resursfördelning
  • Verka för rationalisering och optimal produktivitet
  • Ansvara för schemaläggning, uppdragsbevakning, ärendehantering, förändringar och avvikelser
  • Fakturering
  • Bidra till god intern samverkan, inklusive kundkontakt, kundstöd och kundvård
  • Följa fastställda ramar avseende ekonomi, leveranstid, arbetsmiljö och säkerhet

Krav

  • Några års arbetslivserfarenhet, alternativt eftergymnasial utbildning inom exempelvis transport, logistik eller spedition
  • God svenska i tal och skrift samt engelska i tal och skrift
  • God datorvana samt B-körkort

Meriterande är erfarenhet av transportplanering eller branschen. Tjänsten är tillsvidare och på heltid, vi tillämpar 6 månaders provanställning.

Vill du veta mer är du välkommen att kontakta Marielle tfn: 0725- 46 35 41 eller skicka din ansökan till marielle@soderlindhs.se, rekryteringen sker löpande, så sök redan idag!

Sista ansökningsdag 31 mars 2020.